„But if we’re strong enough to let it in, we’re strong enough To let it go.“

»I’ve been sleepless at night
‚Cause I don’t know how I feel
I’ve been waiting on you
Just to say something real
*
There’s a light on the road
And I think you know
Morning has come
And I have to go
*
I don’t know why, I don’t know why
We need to break so hard
*
If I look back to the start now
I know, I see everything true
There’s still a fire in my heart, my darling
But I’m not burning for you
*
We started it wrong
And I think you know
We waited too long
Now I have to go
*
Who says truth is beauty after all?
And who says love should break us when we fall?
*
Let it all out now
*«

Birdy, RHODES: Let It All Go

Über Red Skies Over Paradise

»Das Leben ist nie etwas, es ist nur die Gelegenheit zu einem Etwas.» - Friedrich Hebbel
Dieser Beitrag wurde unter RSOPmusic abgelegt und mit , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

2 Antworten zu „But if we’re strong enough to let it in, we’re strong enough To let it go.“

  1. Das kenne ich, mit Schokolade. Auch Geschichte.

    Gefällt 1 Person

  2. Guten Morgen Maren. Danke – für beide Sätze. Dir ebenso ein wunderschönes Wochenende. Ich habe gerade das erste Mal seit 2 Jahren meinen Schweinehund überwunden und war endlich wieder laufen. Herrlich. Morgenluft. Über dem Rhein aufgehende Sonne. Liebe Grüße, Bernd

    Gefällt 1 Person

Kommentare sind geschlossen.